Nisanur Tahtacı

Nisanur Tahtacı
@AlmaKay
İşte yaşamak maceramız bu. Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak. Ve yaşayıp beklerken ölmek! Ümit Yaşar Oğuzcan
Öğretmen
Türk Dili ve Edebiyatı
Erzurum
75 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Sanırım :( İyi akşamlar
“Sanırdım ki sevgi, her gerçeği aşar, Kalbin her yarasını zamanla sarar. Oysa şimdi anlıyorum, sevgi değilmiş çözüm, Size, sessizliğin konuştuğu yerden sesleniyorum!!, Sevginin yetmediği yerden, Aşkın sessiz kaldığı anlardan yazıyorum Güzel sevmek, ne çareymiş ne de nihayet, Bir boşluk ki, içine sığmaz hiç bir hakikat. Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş, Meğer sevgi her şeyi çözmüyormuş. Bunu bana o güzel öğretti..” 🚬☕️ Ahmet Taş
Ahmet Taş Düşüncesi
Nisanur Tahtacı
"Sevmek de yorulur." demişti Cahit Zarifoğlu. 🙃🥀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
DİKKAT SADECE BEĞENİP GEÇMEYİN OKUYUN.!
Gidicez bi gün ve sadece gidicez Kimseye veda bile etmeden Bütün helallikleri heybemize doldurup Ansızın gidecez bir gün Yollara düşeceğiz bütün anılarımızla Hesapsız bir gidişle Yarınsız diyarlara varmak için Tüketeceğiz bütün benliklerinizi Beyaz güvercinler besleyeceğiz Asi hoyrat yüreğimizde Taşın sertliğini anlayacağız Gecenin karanlığını Kışın soğunda donduracağız Parmak uclarımızı Hasretin kuytusunda saklanacağız Geçmişin izlerinden Gök mavisinin tadına varacağız Papatyaların koparılmadığı diyarlarda Ve son bulucak bütün arayışlarımız Yeşilin verdiği huzur sarhoşluğunda Gidicez bi gün ve sadece gidicez Kimseye veda bile etmeden Bütün helallikleri heybemize doldurup Ansızın gidecez bir gün recep_y21
Edebiyat
Nisanur Tahtacı
Yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir👏☺🌼
Bana güzel şiirler önerir misiniz? Yorumlara bekliyorum👇🏼🌸
Şiir
Nisanur Tahtacı
Adil Erdem Bayazıt "BULMAK"