Alma Muerta

Alma Muerta
@Alma_Muerta
"Yaşayan ölüleri oynuyoruz..."
Reklam
Kişilik, sayın bayım, en önemlisi budur işte. İnsanın kişiliği bir kaya gibi sağlam olmalıdır, çünkü her şey onun üzerine bina ediliyor...
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Mutsuz biriyim çünkü...yaşama sevinci,isteği yok içimde"
Sayfa 121·Kitabı okudu
"Bir romantik olsaydım 'yollarımızın ayrıldığını hissediyorum' derdim ama değilim, o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum"
Sayfa 214·Kitabı okudu
"Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir. Bazen şans ters dönebilir yoksa. Ayarında istemeyi bilmeli kişi.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam