Saltanatlar Saray’lar çöker
Bu kan susar bu zülüm biter
Leylaklarda güler menekşelerde açılır üstümüzde
Bu günlerden geriye bir yarına gidenler kalır bir de yarınlar için dönüşenler...
Ey her şey bitti diyenler
Korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler
Ne dağlarda direnen çiçekler
Ne kentlerde devleşen öfkeler
Henüz elveda demediler
Bitmedi sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzün oluncaya dek .... Adnan yücele selam olsun...