📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen çok yalnız hissediyorum
Kimse anlamıyor sanki
Belki de olaylar ardı ardına geldi
Ruhum kaldırmıyor yani
Bazen sığınacak bir yürek arıyorum
Kimsesiz kalmışım gibi
En çok da deprem üzdü beni
Hep o illerdeki insanları düşünüyorum
Bazen evet bazen
Tuhaf duygular içinde oluyorum
Ben bile anlamıyorum kendimi.
Seni seviyor muyum bilmiyorum
Sadece;
Ayağın taşa dahi takılmasın
Takılırsa, ben düşeyim
Bir hayr işlesem sevabı sana yazılsın istiyorum.
Seni özlüyor muyum bilmiyorum
Sadece;
Görmediğimde etim çekiliyor gibi hissediyorum
Kaburgalarım ağrıyor
Göğüs kafesimde bir basınç
Karnımda bir sancı…
Gözlerim seni arıyor mu?
Sanmıyorum…
Aramak için kaybetmek gerek.
Yağmur yağıyordu, eve doğru gidiyordum
Sokağında buldum kendimi, farkında değilim
Bu seni düşündüğüm anlamına gelmez
Ben değil, ayaklarım evi bellemiş seni
Geçer mi bu?
Geçti bence…
Geçen gün çağırdığın yere gittim
Bekledim bekledim gelmedin
Meğerse bir rüya hâli duyduğum bir ses imiş
Sonradan farkettim
Olur, olabilir insanların bazen kafası karışabilir
Akıl sağlığım yerinde mi ?
Bence yerinde