Mey

Mey
@Alwaysremember_
Düzeliyordum, sonra yine bozuluyordum. yaşam benim için gittikçe daha zorlaşıyordu; beden keyifsiz oldu mu, yürek de ölgünleşir. bana öyle geliyordu ki hiç öğrenmemiş olduğum ama yine de çok iyi bildiğim bir şeyi, yani yaşamayı unutuyordum.
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"dünyada sanki bir ben kalmışım. sanki herkes, nerede keder varsa bana bırakmış. ben nerede bulduysam, toplamış almışım."
İnsan ve Duygular
“ Ölülere acıma Harry. Yaşayanlara acı, en çok da sevgisiz yaşayanlara…”
1000Kitap
“Pişman olmadan yaşayabilmeyi başarmaktır insan olmak.”
Sayfa 60
İnsan ve Duygular