– Nə deyim, qara qız? Əvvəl daha dolu idin sanki. Necə deyim... Daha həyat dolu, daha hay-küylü. Enerjin daha çox idi sanki...
– Həyat...
– Nə həyat?
– Həyat sakitləşdirir adamı.
Çoğu kişiler ailenin dış görünümünü iç yaşamından daha önemli sayıyor ve böyle yapmakla iyi davrandıklarını sanıyorlar. Toplum bunlarla dolu: gerçek bir yaşam sürdürmektense gösteriş peşinde koşanlar... Yineliyorum: Bu insanlar kötü değil, yalnızca akılsız...