📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat ben diyordum ki, bütün hayat saçmalık ve ben buna katlanamıyorum.
Hayatı, intihar ederek reddetmeye hiç kimse engel olmuyor. Hadi öyleyse, öldür kendini. Yaşıyorsan ve hayatın anlamını kavrayamıyorsan, bir son ver ona. Ve bu hayatla didişip durma. Hayatı anlamıyorum demekten ve bunu yazmaktan vazgeç. Herkesin kendini çok iyi hissetmeyip dışlandığın neşeli bir topluluğa düşersen, ne yap yap onlardan uzaklaş!
Gerçekten bizler, intiharın gerekliliğine inanmış ama onu uygulamaya karar veremeyen bizler, kimiz? En zayıf, en tutarsız, düpedüz söylemek gerekirse; delinin, rengarenk dilenci torbası gibi aptallığını peşisıra sürükleyen en aptal insanlar değil de neyiz?