📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kader kimseye ayrıcalık tanımıyor, hakpereste neyse, tanrısıza da öyle; iyiye, temize neyse, kötüye de öyle; kurban kesene neyse, kesmeyene de öyle. İyinin keyfi neyse, günahkarın da öyle. Yeminini bozanla yeminden korkan bir. Yeryüzündeki bu hal, kötü bir şeydir. Bu yüzden de insanların kalbi kötülük dolu, yaşadıkları sürece kalplerinde çılgınlık var, sonra da ölüm geliyor, çünkü bütün canlılarda beklemek, ümit etmek diye bir şey var. Zira, canlı bir köpek, ölü bir aslandan iyidir; çünkü canlılar öleceklerini bilirler, oysa ölüler hiçbir şey bilmez, hiçbir şey de kazanmazlar. Çunkü anıları unutulmuştur. Öyle ki, artık ne sevilir, ne nefret edilir, ne de kıskanılırlar. Ve yeryüzünde olup bitende hiçbir payları yoktur.
Çünkü insan yeryüzündeki bütün emeğinden ve işinden ne elde ediyor ki. Oysa, ömrü boyunca acı, ıstırap, sıkıntı çekiyor, gelecekte bile ruhu dinlenmiyor. Bu da boş. İnsan, çalışırken olsun yemesi, içmesi, keyfi yerinde olsa, daha iyi değil mi?