Öncelikle kitabın reklam cümlesi olan nöro-roman ? kalıbından başlamak istiyorum. Yani kitabın adı pia mater (beyindeki bir zar tabakası) olunca ve içine lise 4 biyoloji bilgisi ekleyince kitaba roman yerine nöroroman demek.. Bilemiyorum gerçekten hayal kırıklığı benim için. Ayrıca kitapta beyin yerine nöron, işitme yerine başka bir tıbbi terim kullanıyor yazar ve 150 kere kullandığında insanı irrite ediyor. Kitap çoook yalın gerçekten yalın, hiç bir cümleyi 2. kez okuma gereksinimi duymuyorsunuz içinde de arkadaş ortamında anlatılacak bir kaç popüler bilgi serpiştirilmiş çoğu insan da bence bu yüzden sevmiş olabilir kitabı. Vesselam ben yazarın Hacettepe tıpta öğretim üyesi olduğunu öğrendiğim ve kendime bir şeyler katabileceğini düşünüp aldım fakat öyle yapmadı. Kendisi de hekim değilmiş zaten.