" Herkes kendisindeki en gelişmiş temel işlevi, dünyada var olan en yüce nesnenin kendisi olduğunu sayar. Bu bakımdan hepimiz de en ağır yanılgılara düşme tehlikesiyle karşı karşıyayızdır . "
" O , üzüntünün, yaptığın olumsuz işten dolayı pişman olup üzülmenin bıraktığı derin izlerin hüznüdür ... İşte bu göze hoş görünen , insanı kahreden güzelliğin, bu denli tez zamanda hem de çarçabuk solmasına yürekten yakılıp yıkılırsınız . Öyle ya , siz henüz onu sevip okşayacak zamanı ve olanağı bulamamış, acınası birisinizdir . "