Anne Kadın

Anne Kadın
Küçük Prensimin Annesiyim 🩵 “Kendi hikayemin kahramanı.”️️ “Yıldızları kovalayan bir düş avcısıyım.”️
Düştüğüm yerde beni bir bekleyen yok öyleyse neden hala kulaklarımda sesler? söylesene yalnızken de sevebilir mi insan kendini? kendini sevemeyen insan kaderini nasıl sever? usulca değil gürültüyle savruluyorum aylardan Haziran yaz başı ben neden hala üşüyorum?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen yalnız hayalimdeki kadar güzel ve hesapsız olsaydın ben geri kalan hesapları öderdim masadan kalkardık kalkarken bağırırdım değerli tabiat ana ve konsey üyeleri rakıyı ve şiiri birbirleriyle nişanlayın ve açın kliniğin kapısını ve bizi rahat bırakın bakın daha fazla uzatırsanız sizi babama söylerim benim babam kasabanın en tekinsiz adamıdır akıllı olun! ... Sen valnız en az benim kadar yalnız olsaydın derdim ki salla kuzum n'apacaksın kalabalığı atla atımın terkisine güneye doğru gidelim lakin! senin başın kalabalık benim atım yaşlı babam koah bana güvenip yola mı çıkılır hiç beni siktir et sana yazık
Ben bu başımı çok vurdum dağa taşa çok çok ağır akşamları aklarımla ışıldattım ... çok içtim çok içlendim çok dağıldım çok kirlendim ben bu başımı bu gövdenin üstünde bu evde gururla taşıyabilmek isterdim lakin araya hayat girdi beceremedim ... oysa sevişmeyi ve sevilmeyi öğrenmeden çok evvel çok evvel sevmeyi öğrenmiştim hatırlıyorum o kadar yaşlanmadım öyleyse benden nefret saçan bu taslağı kim yarattı?
Gün Batımı..
Gökyüzü yavaşça kızıla boyanırken, huzur dolu bir sessizlik çöküyor etrafa. Ufuk çizgisinde güneşin batışı, muhteşem bir manzara sunuyor. Doğanın bu eşsiz gösterisi, insanın içini ısıtan bir güzelliğe sahip. Her geçen dakika renkler değişiyor, gökyüzü adeta bir renk cümbüşüne dönüşüyor. Bu anın tadını çıkarıp, güzelliğine hayran kalmamak imkansız.
Yokluk çok bela bir zulum, nasıl belini çökertiyor insa­nın, görüyon değil mi?»