Bağımlılıktan nefret ettim. Gitmemi,terk etmemi engeller diye. Ne bir maddeye,ne de bir insana bağlandım. Sırf bunu kendine kanıtlamak için eroin kullandım,aşık oldum. İkisini de arkama bakmadan bırakıp gittim. Geçmişe tükürüp geleceği çiğnedim. Bugünü ise uyuyarak geçirdim.
Ve sordum,Tanrı'nın yukarıda mı, yoksa aşağıda mı olduğunu. Eskiden poker oynardım. Şimdi de,Tanrı'nın aşağıda,kuyunun dibinde olduğuna oynuyorum. Hayatım masada,birkaç kırmızı oyun fişiyle.