Bazen insan, otelden çıkış yapar gibi hayattan da çıkış yapma isteği duyuyor.Imzalamam gereken yeri imzalayıp anahtarı yaşadışım hayata geri vermek ve yeni bir yer bulmak isterdim.
"Insanlar neden film izlemek için toplaniyordu?"
"Çünkü insanlar, hikayelere mantıktan daha fazla değer veriyorlardı.Bu da diger kusurlarıydı."
Insanlar kendilerine yalan söylemesinden rahatsız olmuyorlar mıydı?"
"Hikayenin doğası bu. O, gerçegi anlatmaya yarayan bir yalan."