Okudugum en guzel siir kitaplarindan biri. Kelimelere bu kadar guzel anlamlar yuklenebilir ancak cok icime sinerek okudum kitabin sayfalari mis gibi gul kokuyodu. Okurken insani uzaklara goturen ask tadinda bir kitap olmus
Olagan ustu bir kitap gercek yasananlari anlatiyo kucuk cocuklara yasatilan zulmu iciniz kaldirabilirse okuyun anlatim sahane. Ben kitabi okurken kitabin sayfalarini oyle bir sikmisim ki kitabim mahvoldu icindeki gerilim benide gerdi. Sonunu merak etmekten uyuyamadigim bir kitap kesinlikle okunmali
Hayatta olmaz dedigimiz seyleri yasayan yillarca haps olunan ve iskence edilen bir kadinin kendi agizindan gercek hikayesi iciniz kaldiramayabilir yasadiklari dehset verici
Kitabin konusu cok guzel fakat anlatimi sikici ilk sayfalarda cok sikilarak okudum konunun icine girdikce akicilasmaya basladi. Eger ilk 60_70 sayfada birakilmazsa okunmasi gereken bir kitap