Kötülük her kuşakta yeniden üretiliyor. Yeni doğan çocuk suçsuzdur. Genetiğinde ne olursa olsun yeni doğmuş bir çocuk, içinde yaşamı harap etme dürtüsü hissetmez;
tersine, bakılmak, sevilmek, korunmak ve kendisi de sevmek ister.
Ama eğer bu ihtiyaçları karşılanmaz, bunun yerine çocuğa kötü davranılırsa bir şeylerin yolu açılır. Ancak daha yolun başında RUHUNA ACILAR ÇEKTİRİLEN İNSAN YIKICILIK DÜRTÜSÜNÜ içinde hisseder. Sevgi ve değer verme ile büyüyen bir çocuğu savaşmaya teşvik edemez-siniz. Kötülük her koşulda insan doğasının bir parçası değildir.
Hayatı olduğu gibi kabullen dostum, iyi ve kötü, güzel ve çirkin bir arada. Sen de kusurlusun, karşındaki de.
Yaralarımızdan tanışalım, yaralarımızdan taşalım.