Romanın sonunda boğazım düğümlendi, gözyaşım pıt oldu. Ben bir aşk romanından bu kadar etkileneceğimi hiç düşünmedim, kimsenin dilinden düşürmediği romana bakış açım hep aman bir tabloya aşık olmuş sonrada klasik bir sonla kitap bitmiştir. Evet bu böyle oldu ama kesinlikle klasik değil. yine başlarda çok sürükleyici değildi ve Raf aynı ben kesin altında başka şeyler vardır diyordum ki gerçekten öyle. Yaşadığı üst düzey bir aşktan ve içine bastırdığı duygularından sonra evlenip sıradan bir hayata kendini prangalamış. Ve bu monoton hayatın onu mutlu edip etmemesi onun için önemli değil çünkü dediğim gibi içine yarım kalmış bir aşkı sığdırıp hayatına ruhsuz, beklentisiz, ümitsiz şekilde devam etmiş. Her satırında kendimi bulduğum bir roman, özellikle 'içimde yarım kalmış bir... ya da tesadüf seni önüme çıkarmasaydı eğer...' gibi alıntılar hepimizin duyduğu bir şey ama okurken öncesine ve sonrasına şahit olmak muazzam bir şey. Farklı bakış açısı edinebileceğiniz bir kitap o yüzden bence okumalısınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Durup dinlenmek istedikleri her yerde huzursuzluk, barışı aradıkları her yerde savaş vardı; kaderlerinden kaçmaları mümkün değildi. Düzeni bozulmuş bu dünyada biricik sığınak, huzur ve teselli duaydı çünkü dua kurtarıcıdır. Dua, korkuyu büyük bir vaatle dindirir, ruhsal çöküntüyü topluca söylenen ilahilerle hafifletir, yürekteki ağırlığı mırıldanarak kanatlandır ve yukarıya, Tanrı'ya ulaştırır; zor zamanlarda dua etmek bunun için iyidir...
Neden inşa ettiğimiz her şeyi yıkıyor; neden umutlarımızı yerle bir ediyor, neden konakladığımız yuvalarımızı elimizden alıyor, neden durmaksızın bir o kavmi, bir bu kavmi tazelenen bir kinle üstümüze salıyor?