Sıradanlık görünür bir şey. Çoğunluk Öyle olduğu için sanırım. Diğerleri yani evet diğerleri tüm meczup deli çaresiz çılgın yitik zavallılar görünmezlik yeleğiyle dolaşıyor sokaklarda. Çoğunluk olan ve tam bu yüzden dünyada epeyce bir yer kaplayan sıradanlar -hem tek başına hacimleri sanki daha fazla, hem tabii daha kalabalık oldukları için- diğerlerine çarpmıyor, göz göze gelmiyor, adres sormuyor yanlarından yokmuş gibi geçip gidiyorlar.
Şimdi aynı şeyi bana yapıyorlar. Yanımdan usulca geçiveriyorlar. Değmeden, bakmadan, nefesini tutarak. Belki bulaşıcıdır görünmez olmak. O yüzden mi tutuyorlar nefeslerini?