Yalnız yaşamaktan korkanlar, yılgınlar mı ölmek isterler sanıyorsun?
Cesaret başkalarına kötülük etme pahasına da olsa yaşamak mı? Cesaret, sürekli bir aldanmaya bo-yun eğmek mi? Durmadan aldatmak mı cesaret?
Kötü, korkunç bir dünya üzerinde yaşıyoruz. Bü tün çabamız kendi kendimizi bitirmek ve son vermek insan nesline. Öyleyse bir adam eksilmiş olsa bu şuur-suz kalabalıktan ne çıkar?
Hatırlıyor musun? Bir şiirimde:
«Bir yere kadar yaşamak güzel Ama bir yerde ölüm güzel oluyor demiştim.
İşte bu gün ölümün o güzel olduğu yerdeyim.
Sana sitem etmeyeceğim artık. Bütün suç benim.
Seni bu kadar sevmemeliydim. Şu köhne ve utanmaz dünyada ne bir kimse bu kadar sevilmeye değer, ne de bir kimsenin bu kadar sevmeye hakkı var.
Kendimizi ne sanıyoruz? Biz neyiz ki? Sus, cevap verme. Teselliye ihtiyacım yok.
Seni bu kadar sevmenin cezasını kendime Ödeteceğim.
Göreceksin.