Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?
Düpe düz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
"İnsan yalnızdır. Dünyaya yalnız gelir, yalnız gideriz. Yalnız olduğumuz için de güçlü olmak zorundayız. Güçlü olmayan insan bir hiçtir. Sistemin çarkları arasında ezilir gider. Dağ yada şehir, hayvan ya da insan hiç fark etmez, güçlü olan ayakta kalır. Temel kanun budur. Allah' da güçlü olanları sever zaten; yoksa onların kazanmasına neden izin versin?"
"Yaşamda hiçbir şey rastlantı değildir. Rastlantı denilen şey, doğadaki yasaların gerçekleşmesidir. Ölüm bir yasadır ama bunun tek tek insanlarda gerçekleşme hali bir rastlantıdır."