Aşk-ı sûkun

Ben hep acele ederim, çünkü sabırsız biriyim. Her şeye şu anda başlamak ve bir an önce bitirmek istiyorum.
Reklam
''Birilerini sevindirmenin ve bundan sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum: İnsanın kendini açması yeterliydi, insandan insana canlı bir akış başlıyordu hemen yükseklerden derinlere iniyor, derinlerden tekrar sonsuzluğa yükseliyordu.''
Sen varsın güneş yokken de ışığın tüm şehre yeter
Sayfa 63