"Benim için bu hayat artık bitiyor. Bana karşı çok iyiydin, çok memnunum. Ben de sana iki çocuk doğurdum; sanırım seni mutlu ettiğimi söyleyebiliriz. Umarım öteki dünyada da ömrümü yine seninle geçiririm."
Gülseren hocanın akıcı diliyle adeta elimden düşüremedim kitabı, bir çırpıda bitti. O kadar güzel tasvirler yapıyorki Kenan'ı sürekli karşımda görüyor gibi oluyorum. Kitapta kendimi hep Gülseren hocanın yerine koydum ve durumlara olaylara vereceğini tepkileri önceden tahmin etmeye çalıştım. Kenan'ı kendi hayatımda buldum, onu anlamaya çalıştım. /
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma