Bir bebek ölünce kapının eşiğinde bir yığın bozuk para birikiyordu. Çünkü doğru dürüst gömülmeliydi bebek. Hayatta başka bir şey elde edememişti ne de olsa. İhtiyar adam ölünce onu tarlaya bırakıp kaçmak olurdu ama bebeğe yapılamazdı öyle şey.
Devlet adamı zulmetmemeli, zulmetmiyorsa bile vazifelendirdiği adamların zulmedip etmediğini bilmelidir. Yoksa mazlumların ettiği ah, eninde sonunda dönüp kendisini bulacaktır.