Asmin

Hepimiz yanlızlığını çektiğimizi bilmediğimiz bir şey yüzünden yalnızız.
Reklam
“Üzülme.” dedi. “Bazen mecbur kalır insan.”
“Adını koyamadığım bir sıkıntı vardı içimde. Yine adını koyamadığım bir his, o anlamsızlığı aniden yok ediverdi. Nasıl desem… Çok değerli bir şeyini kaybettiğini sanıp yeniden bulursun ya… İşte öyle bir şey.”
“Hani insan bazen, hayattan hiçbir beklentisinin kalmadığını hissettiği bir dönem yaşar ya… Anlamsız gelir her şey. Eşin, işin, çocukların, hatta nefes alışın bile anlamsız, boş ve gereksizdir. İşte öyle hissediyorum.”
“Susmak konuşmaktan kolay sanıyordum. Susmak konuşmaktan daha zormuş.”
Reklam