Ama buna yaşamak denir mi?.. Canlı bir mevcudu kendisine uygun olan iklimden ayırarak, birkaç meraklının keyfi için bu berbat şartlara tabi etmek bir nevi işkence değil midir
Hayatta 3 yanlışım oldu Olric
Ne gibi efendimiz ?
-Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu
O nedir efendimiz ?
-Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış 1 doğruyu götürür.
Gidelim efendimiz...