Evet bayım, bir yoğun bakım ünitesinin önündesin, içeride yaklaşık 10 hasta var kapıda da bekleyen yakınları. Birden, bir koşuşturma başlıyor, doktor telaşlı bir şekilde içeri giriyor, şok cihazı götürülüyor ve en son bir güvenlik görevlisi içeriye giriyor. Hasta yakınları telaşlı, gergin bir şekilde bekliyor. Bu bekleyiş yaşamın acı gerçeğiyle yüzleşme korkusundan başka bir şey değil. Bir eve ateş düştüğünün herkes farkında ama kimse o ateşin kendi evine düşmesini istemeyecek kadar korkulu. Birazdan kapı açılacak ve bir isim okunacak. O esnada kendi yakınının adının okunmaması için yapılan yakarış bayım, insanın ölüm acısıyla bağının yakınlarıyla bağlantılı olduğunu anlatıyor. Bayım kapı açıldı ve elinde bir listeyle kapıda tıpkı Azrailin suretine bürünmüş bir halde gözlerin çevrildiği hemşire, ateşin düştüğü yönü belirledi.