Degisimden korkmak normaldir.
Ama korkunuzun sizi esir almasina izin vermeyin.Korkunuzu derleyin, gerekirse yaniniza alun.Kendi karanliginiza başınıxk egip bakin.
Ve ışığı görene kadar yürüyün.
Kendimi sevmeye nereden başlayabilirim ?Kendime Güvennmeye ? Değer vermeye?
o kadar yalnız bırakmışken kendimi. Elimi
tutsam guvenır mı bana?Korktuğu yerden
Çıkar mi?
Beraber elele tutuşup daha iyi bir hayata adım atsak.Sağlam olsak.Başkasının korumasını sevmesini beklemeden birbirimizi sarmalasak.Emin adımlarla sağlam bassak yere ve ilk zorlukta kendimize dönüp de “nerede hatam?” demesek.
Benle bir olmak…içimdeki boşluğu doldurmak,içimdeki sevgi ve sevilme isteğini doldurmak.ve yeni bir hayata adım atmak….Hoşgeldin biz
" Hadi öyleyse saklambaç oynayalim. Eger
kalbime saklanirsan seni bulmam zor olmaz. Ama kendi kabugunun ardina saklanirsan, kim ararsa arasin beyhudedir.
Bir kadin bir gülücükle de örtebilir yüzünü."