Başında tahmin ettiğim kişiyle alakalı yaşanan bir gerçeklik vardı fakat diğer yandan da tamamen gizemli kalan bir son ile başbaşa kaldım. Belki de hayaletler gerçektir?
Kitap çok güzel. Yani konusal olarak rastgelebileceğiniz bir şey fakat karakterlerin duyguları, olay örgüsünün ilerleyişi çok güzel yazılmış. Zaten Tess Gerritsen bir harika.