Veronika her şeyden nefret ediyordu ya, en çok da yaşamını sürdürmüş olduğu biçimden, içinde barındırdığı yüzlerce Veronika'yı keşfetmeye zahmet etmeyişinden tiksiniyordu. Oysa orada kimbilir ne ilginç ne meraklı ne küstah ne deli kızlar duruyordu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aklının başında olduğu anlardan birinde, hemşirenin biri ona sordu:
"Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz?"
Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum," dedi.
"Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç alakası yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor."
Selamlar!
Serinin ikinci kitabını bitirince kendisini birinci kitaptan daha çok sevdiğime karar verdim. Bunun en büyük nedeni de sevimli Luke tabii ki. Çocuklu serileri her zaman daha çok sevmişimdir. Muhtemelen çocuk gelişimi okuyor olmamla büyük bir alakası var ğsntprkr
Kitapta, birinci kitaptan tanıdığımız Summer'ın arkadaşı olan Willa'nın, yine birinci kitaptan tanıdığımız Rhett'in abisi Cade'in çocuğu Luke'a dadılık yapması ana konu diyebiliriz. Bundan sonrası tahmin edileceği üzere Cade ve dadımız Willa arasındaki yakınlaşma süreci ile devam ediyor.
Kitapta en sevdiğim birinci şey Luke'un gerçekten yaşına özgü tatlı davranışları, ikincisi ile centilmen Cade oldu. Bu serinin iki kitabında da erkeklerin karakterleri favorilerim arasında olacak gibi. Kadınlara nasıl davranmasını bilen, ayrıca diğer insanlara da kaba olmayan, beyefendi erkekler...
Cade'in yaşını getirisi olan olgunluğu ve Willa'nın delidolu karakteri güzel bir ikili oldu. Şahsen bu ikilinin enerjisi beni hevesle okumaya sürükledi denebilir.
Kitabın akıcı olduğu kesin ama güzel klişelerle dolu da denebilir. Sıradan bir akışı, tahmin edilebilir bir süreğenliği ve bariz bir finali oldu. Eh, neyseki klişeler her zaman vazgeçilmezimizdir