Sınır kitabının 2. Kitabı olarak geçiyor, iki kitapta da konular benzer ama ilk kitabı okumadan direkt bunu okursanız da kafanı karışmaz çünkü bağlantı çok az. Sınıf kitabını okuduktan sonra benzer kurguda ilerlediği için sıkılabilirsiniz. Yaşam ile mücadele, elimizde olmadan yaşadığımız kötü şeyler, aşk, umut gibi temalara değinmiş yazar.