Asya Yel

Bir insan "düşmanca anılar" yazmakla suçlanabilir miydi? Bir insanın anıları dost ya da düşman olabilir miydi? Anılar geçmişte yaşanmış olaylardı ve bugünü anlatmıyordu. Anılar geçmişteki olayların olduğu gibi yazılmasıydı.
Sayfa 217·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölüm karşısında herkes eşittir.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Kusur benim imzamdır. Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.
Sayfa 140·Kitabı okudu
"Bir insanın etrafındaki dünyaya ve hayata bakarak bazı düşüncelerini yazıya dökmesi belki bir ömür sürdü;sonra ben geldim ve iki dakikada bam! Her şey bitti."
Sayfa 72·Kitabı okudu
" Sen bir yerde bulunuyordun. Yumuşak bir yerdeydin.Sert köşelere çarpmaktan yorulan aklımın durgun ve sürekli bir aşk içinde ancak seninle birlikte dinleneceğini biliyordum."
Sayfa 417·Kitabı okudu