Sonu belirsiz bir kavgaya katılıyoruz olric. Yanımda senden başka kimse yok elle tutulabilen. Öyle bir savaşa giriyorum ki olric , bizi isa bile kurtaramaz.
Hiçbir şey bizi intihar yoluyla varoluşu reddetmekten alıkoymaz. Pekala o halde öldürün kendinizi, irdelemeden kurtulursunuz. Yaşamak sizi mutlu ediyorsa öldürün kendinizi! Yaşıyorsunuz, ama yaşamın anlamını anlamıyorsunuz. O halde anlamadığımızı söyleyerek yazarak vakit harcayacağınıza sona erdirin yaşamanızı.
insanın kendisini aldatmasının bir faydası yok. her şey boş! mutlu kişi henüz doğmamış olandır. hayattansa ölüm daha iyidir ve insan kendisini bu hayattan kurtarmalıdır