Hiçbir şey bizi intihar yoluyla varoluşu reddetmekten alıkoymaz. Pekala o halde öldürün kendinizi, irdelemeden kurtulursunuz. Yaşamak sizi mutlu ediyorsa öldürün kendinizi! Yaşıyorsunuz, ama yaşamın anlamını anlamıyorsunuz. O halde anlamadığımızı söyleyerek yazarak vakit harcayacağınıza sona erdirin yaşamanızı.
insanın kendisini aldatmasının bir faydası yok. her şey boş! mutlu kişi henüz doğmamış olandır. hayattansa ölüm daha iyidir ve insan kendisini bu hayattan kurtarmalıdır
Kitap çok güzel ama ince olduguna bakmayin oldukca agir, okurken başım agirmadi degil, kitapta gercegi ve hakikatı arıyor. Evreni yasami insalari herkesi sorguluyor