Celal Hoca'nın okuduğum ilk kitabı. Köşe yazılarından oluşuyor. Dolayısıyla bir örgü yok, farklı farklı konulardan bahsediyor hoca. Genellikle eğitim, bilim çevresinde dönüyor bu konular. TSK'ya da bolca değinmiş. Eğitim, siyaset konusundaki çoğu görüşüne katılıyorum hocanın, ancak katılmadığım noktalar da var tabii ki. Bir de üslup hafiften böyle azarlar gibi. Okudukça yaramazlık yapan çocuk gibi hissettim kendimi. Hoca üstten bakar gibi fırçalamış çoğu zaman. Ancak çoğu zaman da haklı tabii, bunu da atlamamak gerek.