İsmini sıkça duyduğum bir kitaptı ancak benim için hayal kırıklığı oldu diyebilirim. Güzel bir kitap mı, eh. Ama abartıldığı kadar kesinlikle yok bence. Akışta ve Instagram keşfette "hayatımı değiştiren kitaplar" gibi başlıklar altında bu kitaptan bahsedildiğini görmüştüm. Zevkler ve renkler meselesine çıkıyor olay. Benim için sıradan ve orta altı bir kitaptı.
Bana kalırsa yoksulların gerçek trajedisi şu ki keseleri ancak karınlarını doyurmaya yetiyor. Güzel günahlar da, güzel nesneler gibi, zenginlerin harcıdır.