Yazar çocukluğunu anlatıyor eserinde. Çok bir esprisi yok aslında, sıradan bir yaşantı diyebiliriz. Son sayfalarını atlaya atlaya geçtim zaten. Uzun betimlemeler vardı sıkça, bir süre sonra baymaya başlıyor beni böyle betimlemeler. Çok gereksiz ayrıntılara da girilmiş yer yer. Kitaplığımda bitmeyi bekleyen kitaplardan biriydi, okumakla okumamak arasında hiçbir fark yok benim için. Yani düz bir kitap, size kattığı bir şey yok bence.