Askerde okuduğum kitaplardan biriydi. Daha doğrusu okuyamadığım diyelim. Sürekli "-" ile başlayan ara cümleler, sonu bir yere bağlanmayan gereksiz diyaloglar vs. Çok sıkıcı ve bunaltıcı bir kitaptı, arşivde bulunca aşırı sevinmiştim İş Bankası klasiklerinden olduğu için. Ancak okumaya başlayınca büyük hayal kırıklığına uğradım.