Kitabın içeriğiyle ilgili çok fazla bilgi vermeme ihtiyaç olmadığını düşünüyorum. Çünkü ziyadesiyle bilinen ve çok fazla insanın da okuduğu bir kitap. Adından da anlaşılıyor ki psikiyatrik hastalıkları anlatan, oldukça farklı, tuhaf rahatsızlıklarla yaşamaya çalışan insanları anlatıyor. Yaygın olan, panik atak, anksiyete gibi hastalıklarla da ilgili bölümler mevcut. Başlıklarla bölüm bölüm ayrı vakalar anlatılmış. Hızlı okunan bir dile, merak uyandıran konulara sahip. Yalnız dikkatimi çeken şey marka isimleri vererek aralarda ciddi reklam yapmış olması. Okurken rahatsız edici geldi bana. Bir de klasik amerikan filmlerinde rastlanan klişeleşmiş golf oynamalar, köpek gezdirmeler gibi doktorun yaşamındaki sahneler samimiyetsiz bir şekilde anlatılmış. Yani bizim kültürümüz bu işte, diyor gibi. Yapmacık gelen bir tepeden bakma hissettirdi bana. Genel olarak zaten popüler bir kitap olduğu için ayrıca tavsiye etmek ya da aman okumayın gereksiz bir kitap demek anlamsız. Ağır okumalar arasında kafa dağıtmalık, okunabilecek bir kitap.