İnsan böyle bir şey. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor.
Zenginin zengin diye derdi olamaz. Fakirin fakir diye. Gencin genc diye. Yaşlının yaşlı diye. Kime hak lan bu dert dediğiniz şey? Niye sormuyor kimse birbirine derdini? Niye dinlemiyor?
Ben senin içindeyim, sen benim içimdesin, bir dünyadayız ve dünya içimizde. Hepimiz biriz. Dünyaya zarar verirseniz insanlara veya hayvanlara zarar verirseniz kendinize zarar verirsiniz.