Dr.Ustun Ağabeyleri sadece işine gidip gelebilirdi,öyle yapmadı.on binlerce çocuğun hayatına destek sağladı .Önüne gelenpacoz şarkıcıyı , mankeni götüren evli kokainman zurnaciyi , gençlerin önüne "alın buna hayran olun " diye koyan sistem ,Dr.Üstun Ezer in bize hiç tanıtması , değil mi? Çünkü model olarak onu koysan bu ülke çatır çatır ileri gider.