Akşam olunca, mahpushane avlusundan geçiyormuş mahpuslar. Yani, o saatten sonra canları ne kadar çekerse çeksin , gökyüzünü görmeleri yasakmış. Geceleyin avluya çıkıp göğün derinliklerinde parlayan yıldızlara bakmaları da yasakmış tabii.
Onlar da işte ne yapsınlar ranzalarına uzanıp mutsuz bir yüzle sürekli dışarıyı düşünürlermiş bu yüzden.