Bence insaniyet herkese eşit davranıp sevgi duymaktır. Birini sürgün etmeye gerek yok. İnsanlığın özünde ki sevgi, hangi durum olursa olsun unutulabilecek bir şey değildir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekten konumunun en düşük seviyede olduğunu düşünürken bile en dibin daha da dibi vardı insanlar en nihayetinde kendileri hakkında yanılsımalarla sarhoş olmuş bir şekilde yaşamıyorlar mı gerçekler acıdır