-Dışarı da olmak mı tehlikeli sence, evde olmak mı?
+Haklısın ama duş almadan yaşamak,yemek yemeden yaşamak, sevmeden sevilmeden yaşamak, isminin anlamını bile bilmeden yaşamak ne kadar iyi olabilir.
Ben bu dünya kadın namına yalnızca onu bilirim. Karım dışında hiçbir kadın, bende bir duygu uyandırmıyor. Karım için de yedi iklim dört bucakta benden başka erkek yoktur...