Felsefe ile yoğurulmuş nefis bir edebi deneme okuyacaksınz, her ne kadar algılanmış zannedilen yalnızca zandan ibaret kalmış olsa da yazarın öfkesini, hayalkırıklıklarını, nafile çabalarını kat kat olmayan örtüler altından görebiliyor kimi yerde çok hak vererek okumaya devam etsem de kimi yerde "öyle miymiş [gerçekten öyle mi acaba]?" diyerek okumalarıma ara vererek derin düşüncelere dalmadım değil... Yine de çok etkileyen ve en sevdiklerim arasına giren bir eser oldu, yazarın kalemine ve yüreğine sağlık