Kitap hakkında diyeceğim çok fazla şey var ilk önce dili çok akıcı asla anlamadığınız bir yer olmayacak aksine o durup durup evet ne kadar haklı diye her cümlenin sonunda onay vereceksiniz. İçeriğine değinmek gerekirse ; secimlerimizin asla bize ait olmadığı yaratilisimizin en başından beri : din ,siyaset ,eğitim, aile hayatı herseyde özgür olmadığımızı seçimlerden ,bir başlarının seçimlerinden (totalitarizm) meşgul olduğumuzu. Anlatıyor. Bir konuda ayrı düştük #gündüzvassaf hocamla ebeveynler konusunda uzun uzun tartışmayı çok isterim !! .... Şiddetle tavsiye edilir .... kitaplarla kalin ....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖