Ne yalan söyleyeyim, şehrin uzak bir semtinde otururum. Yürürken bir yandan da şarkı mırıldanıyordum, çünkü mutlu olduğum zamanlar kendi kendime bir şeyler mırıldanırım. Hiçbir dostu, arkadaşı olmayan, sevinçli anlarda sevincini kimselerle bölüşemeyen herkes de aynı şeyi yapmaz mı?