Bir kişi hariç tüm insanoğlu aynı fikirde olsaydı ve bir kişi olmasaydı, insanoğlu o kişiyi susturmakta haksız olurdu ,
aynı o kişinin de elinde aynı güç bulunsaydı ve tüm insanoğlunu sustursaydı haksız olacağı gibi...
Tanrıya dair ateistin zihnindeki tasavvur kötülük problemi ile çürüdüğünde , neden tüm Tanrı tasavvurunun boşa düştüğünü anlamak da mümkün değildir.
Bize göre, bu itirazı yönelten ateistin zihnindeki Tanrı ve bu Tanrı'nın sıfatlarına dair tasavvuru zaten batıldır.
Ancak yine bize göre Tanrı vardır ve onların tasavvurlarındaki gibi olmaktan münezzehtir.
Bir ateist için neden " kötü bir tanrının" var olması opsiyonu geçersiz olsun ki?
Argümanın geçerli olması için bunu ispatlamaları zorunludur.
- Dünyada kötülük vardır.
-O hâlde Tanrı kötüdür.
-.......................................
- Öyleyse Tanrı yoktur.
"Kötü olmak ile var olmamak aynı şey değildir."