İçimizde bizi hiç rahat bırakmayan, bizden sürekli birşeyler isteyen, verdikçe alan, aldıkça istekleri durmadan değişen, arsız mı arsız birşeyler var...
...mutlu olmaya karar vermek...Bir gün nasıl olsa ölüp gideceğini, herşeyin biteceğini bilen insanoğlunun hayatta mutlu olabilmesinin tek yolu işte bu.