İçimizde bizi hiç rahat bırakmayan, bizden sürekli birşeyler isteyen, verdikçe alan, aldıkça istekleri durmadan değişen, arsız mı arsız birşeyler var...
...mutlu olmaya karar vermek...Bir gün nasıl olsa ölüp gideceğini, herşeyin biteceğini bilen insanoğlunun hayatta mutlu olabilmesinin tek yolu işte bu.
İnsan nasıl da küçülüyor, alçalıyor ve adileşiyor!Bu denli değişmek mümkün mü?Bütün bunlar gerçek mi ?Gerçek çünkü insan herşeyi yapabilir.Bugünün coşkun delikanlısına, yaşlılık resmini gösterseniz korkudan ne yapacağını bilemez.O güzel gençlik yıllarından çıkıp olgunluğun o sert ve katı dönemlerine geçerken bütün insancıl eğilimlerinizi yanınıza alınız ,onları bir yerlerde bırakmayın, sonrasında birdaha bulamazsınız! İleride bekleyen korkunç yaşlılık ,size hiçbir şeyi geri vermez !Mezar bile ondan daha merhametlidir ,hiç değilse mezar taşında, "Burada bir insan gömülü!"yazar , oysa yaşlılığın insanlıktan çıkmış o soğuk ve duygusuz çizgilerinde okunacak birşey bulamazsın...