Kesinlikle akıcı, insanı kolayca hayale sürükleyen, anı yaşatan bir kitap. Ancak bir okur olarak benim biraz sıkıldığım konu; kısımlara başlamadan önceki fazlaca yapılan ve aşırı derece uzayan betimlemeler.
Kısacası; doğayı betimlerken, anlatırken, Yaşar Kemal üstadım biraz fazlaca cümleleri uzatmış. Ama bu uzun cümleler tabii ki de romanın üstünü gölgeleyemez. Harika bir kitap. İnce Memed 2Yaşar Kemal
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!