Aykut u.

“Kalbimde sıkıntılı bir huzur var ve dinginliğim tamamen kaderime razı olmamdan kaynaklanıyor.”
Reklam
“Hiç öyle bir iddiam yok. Benim de kusurlarım var, ama akılla ilgili olmadıklarını umarım. Yaradılışımı savunacak değilim. –Sanırım pek sevimli değil –herkesin çok hoşuna gidecek kadar değil. İnsanların ahmaklıklarını, kötülüklerini gereğince çabuk unutamıyorum, ya da bana yönelik kabalıklarını. Kimse duygularımı kolay kolay kışkırtamaz. Yaradılışım için kinci diyebiliriz belki. –Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum.”
Sayfa 164·Kitabı okuyor

Aykut u.

, şu anda okuyor
%13 (48/344 syf.)
Jane Austen
8.4/10 · 98bin okunma
9/10
·210 syf.··
2021 12. kitabı
Hiç, her şeye sahipken bunu kaybettiğim olmadı. Ama ben de sevdiğim ya da sevmeye çalıştığım kim varsa kaybettim. Kötü adamlar başlarına gelen kötü şeyleri hak ederler. Bu denklemde başıma gelen kötü şeyler de, beni kötü bir adam yapar. Dünyayla ilişkimin, bir avuç tarla, yaşlı bir öküz ve derme çatma bir evden ibaret olmasını çok isterdim. Şüphesiz benim kötü adam olma ödülüm çok daha azı olurdu. Elinizden düşmeyecek güzel bir kitap. İnsanın bir solukta bitiresi geliyor.
Yaşam
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma

Aykut u.

, bir kitap okudu
9/10
·210 syf.··
2021 12. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,6bin okunma
Reklam